Post by Göteborgs Stad
75,580 followers
Glad midsommar! Snart är det dags att fira årets ljusaste dag med traditionsenligt firande i Slottsskogen. På midsommarafton (19 juni) bjuder vi in till en riktig folkfest med konsert av Anastasía, traditionell ringdans och lekar för stora och små. Fritt inträde och öppet för alla! 📍 Var: Björngårdsängen, Slottsskogen ⏰ När: 15.00–18.00 🎤 Program: Konsert kl. 15, dans från kl. 16 Ta med picknick, vänner och familj – eller kom själv och njut av stämningen. Välkommen att fira med oss! 🔗 Mer info: https://lnkd.in/gbb8dpB3 Foto: Cecilia Thulin