Post by Farshid Moghadam

Specialist in Industrial Automation Systems

تولید خیلی سخته ،کلی قوانین دست و پا گیر از تامین اجتماعی گرفته تا اداره استاندارد و ... آخرش هم با مشتری سر و کله زدن برای اینکه محصولمون رو بخره ! این در حالیه که میتونی همین پول رو چند تا مغازه بخری و راحت و آسوده سر ماه اجاره بگیری و خرج کنی سعی میکنم از این به بعد کارخونه هایی که میرم بازدید و کارشون خوبه رو معرفی کنم ،اینا خیلی خوبن که هستن هنوز کارخونه ساخت الکترو موتور روسانی،تولید انواع موتور آسانسور با کیفیت زیلابگ آلمان و قیمت مناسب تر از موتور آسانسور چینی تولید میکنن ،از انکودر #HEIDENHAIN گرفته تا ترمز موتور طرح بومی شده ی #ZIHELABEGG ،خلاصه که پیشنهاد میکنم بجای موتور چینی از این برند خرید کنید و خیرش رو ببرید. #آسانسور #الکتروموتور #زیلابگ

Post content