Post by Ehsan Fayyazian

Senior Managed Services Specialist at Abramad

به همین سادگی و به همین راحتی .... 😊 داستان چیه حالا 🤔 ، مشکل از جایی شروع میشه که ما یا حرف نمیزنیم یا بلد نیستیم حرف بزنیم این مشکل همه جا وجود داره در هر قالبی که به ذهنتون ممکنه برسه اما جای خوبش کجاست؟!؟؟! جای خوبش وقتیه که متوجه میشی حل مسئله خیلی راحت بوده و فقط کافی بود از بیرون بهش نگاه کنی یا یکم از رو صندلی ذهنی خودت بلند بشی بری جلو خودت بشینی و مثل بقیه به مشکل نگاه کنی. من توو آخرین جمعه بهار 31 سالگیم وقتی کنار دوستان متخصص خودم از انواع کسب و کار های متفاوت که درگیر توسعه و تولید محصول هستن قرار گرفتم فهمیدم با حرف زدن بدون پیش فرض ذهنی و قضاوت عجولانه میشه در کنار هم مشکلات رو حل کرد و محصول مناسب تحویل کاربر نهایی که مشتری باشه داد ، این جوریه که موتور اقتصادی کسب و کارت میچرخه و رشد میکنه. البته بگم لازم نیست اصول کاری رو کلا بذاریم کنار و هر چه بادا باد نه ! ولی باید یادمون نره هدف برای هممون یکی هستش و اونم موفقیت مشتری. چرا که مشتری موفق عامل اصلی در موفقیت کسب و کارته. سپاس ویژه از Amir Zamaniha عزیز که مثل همیشه پر انرژی تلاش میکنه تا ما کنار هم جمع بشیم و قدردانی از اسپانسر های عزیز که این مهم رو برامون تسهیل میکنند. TechTalk | تِک تاک Cafe Ertebat | کافه ارتباط Plusolutions AvalAI

Post contentPost contentPost contentPost contentPost contentPost content