Post by Dor Bank
Director of AI at Justt | Lecturer at Tel Aviv University
ההודעה הזו של Lee Bermanis, ראשת צוות (מהוללת) ב-CS, ממחישה את השינוי שאנחנו עוברים בארגון. שימו לב מה היא לא מבקשת. היא לא מבקשת שינתחו לה את הדאטה, היא מתעצבנת שהיא לא מצליחה להוציא אותו בעצמה. עד עכשיו התפקידים היו ברורים: אנליטיקס ניתחו, עיצוב ייצרו, CS תרגמו את הלקוח לפרודקט. כל בקשה צולבת הייתה טיקט, וכל טיקט היה תור. בעולם החדש כל התפקידים זזים לאותו כיוון: enablement. המשימה של כל צוות היא כבר לא לעשות את העבודה עבור אחרים, אלא לבנות את התשתית שתאפשר להם לעשות אותה לבד. אצלנו זה עובר דרך Claude, עם שרת MCP פנים-ארגוני. כל צוות מתחזק סקיל, מנשק מתועד שמחבר את קלוד ישירות למערכות שלו, פתוח לכל הארגון: 📊 באנליטיקס, Artyom Tochilovsky וצוותו אחראים על הסקיל מול Snowflake. שואלים בשפה חופשית, ומקבלים תשובה מהדאטה האמיתי. 🎨 בעיצוב, Sagi Shutzman מתחזק את הסקיל מול Figma שמכיר את ה-Design System. כולם מייצרים מצגות ובאנרים בסטנדרט המותג בעצמם. ⚙️ בRevOps ,זה Daniel Zacks שמנהל את הסקילס מול Salesforce, Apollo ו-HubSpot. מידע עסקי ו-CRM נגישים לכולם, ואפילו ABM מתנהל דרך קלוד עם כלים ארגוניים. וזה דו-כיווני: כל אחד הוא enabler לאחרים, ובו בזמן empowered על ידי אחרים. הפן הטכני פשוט. האתגר הוא בציפיות. מהצרכן זה דורש לא לפתוח טיקט, אלא לדרוש להיות עצמאי. מהמאפשר זה דורש לעזור למי שמבקש, אך לשאול כל הזמן: "למה בעצם לא יכולת לבד?" וכן, מקרי קצה מורכבים עדיין יטופלו על ידי מומחה. אבל זה הכיוון. ואגב, הבעיה של לי נפתרה כמובן ולא ע"י ניתוח דאטה. הוספנו את הטבלה החסרה למשתמש ה-Snowflake שהשרת חשוף אליו, ועדכנו את הסקיל. אז איפה אצלכם עדיין פותחים טיקט, במקום לדרוש להיות עצמאיים?