Post by Dimitris Fragakis
Executive President New Metropolitan Attica
Με την υπογραφή της σύμβασης για την υλοποίηση του Destination Management System (DMS) η Αττική περνά στην ψηφιακή εποχή του τουρισμού. Η σύμβαση υπεγράφη από την Περιφέρεια Αττικής, τον Nikolaos Chardalias ,σε συνεργασία με την Νέα Μητροπολιτική Αττική και την Cosmote Telekom. Πρόκειται για ένα ακόμη εργο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την ενίσχυση της τουριστικής ταυτότητας της ευρύτερης περιοχής της Αθήνας. Η επένδυση εντάσσεται στη συνολική στρατηγική της Περιφέρειας για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη καθως το νέο Προηγμένο Σύστημα Διαχείρισης Προορισμού (DMS) έρχεται να λειτουργήσει ως το βασικό ψηφιακό εργαλείο που θα συνδέει τον σχεδιασμό με την καθημερινή εμπειρία του επισκέπτη.