Post by Diana Sardjoe

Oprichter bij Stichting De Moeder is de Sleutel

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you and then you win.....”❤️🔥 Let’s celebrate us!!!! Vandaag bestaan wij 2 jaar! Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie steun op wat voor manier dan ook. Samen hebben wij veel mee gemaakt, samen zijn wij ook gegroeid. Wij zijn geboren uit “pijn”. De groep ouders die constant werd beschuldigt: “Ligt aan de opvoeding”. Van alles en nog wat incasseerde wij, als onze kinderen weer de media haalde. Uit schaamte en verdriet, hielden wij ons stil. Niemand kende onze strijd en waar wij tegen aanliepen. Hoe hard wij vechten om onze kinderen op het rechte pad te houden en alle stappen die wij ondernemen. Die worden niet gezien of gehoord. Onze kinderen verharden, samen met hun verharden wij mee. Vertrouwen, daar draait het om...Die moet weer terug. Wij zijn er nog niet, wij komen wel steeds dichterbij... Diana Sardjoe❤️🙏🏽

Post content