Post by Democo
19,534 followers
🎉 Hoogste punt bereikt op LEY in Diest! Frietjes voor het bouwteam, de meiboomvlag in de hoogte. 🍟 Vandaag vierden we op LEY een mooie mijlpaal: hier is al stevig gewerkt. 💪 Aan de Turnhoutsebaan bouwen we voor A. Verelst Development 81 appartementen in vier gebouwen, vlak bij het station, het centrum en de Demer. 🥳 Zo’n hoogste punt vieren we samen. Met ons werfteam, onze onderaannemers en de partners die elke dag mee zorgen dat LEY vooruitgaat. 👊 Een dikke merci aan iedereen op en rond de werf: AGREMARCO (Belgium) Sahaty, D&A Architecten, Dubimax Engineering en Geotec. #TheValueBuilders #Democo #LEYDiest #residentieelbouwen #hoogstepunt #meiboomvlag