Post by David Izack Haim

Private Consultant - Compliance, AML, Swift implementation, Value Investments . Specifies in accompanying fintechs and family office investments funds

שאפו אדיר! מהלך מבורך ומתבקש של שיפור איכות הדיווח. יש היום כמויות של דיווחי ״זבל״ בשוק וגם השוק מבין את זה ולא מתייחס אליהם (ראו לדוגמא את חברת פורסייט) ומנגד, יש חוסר עומק בדיווחים. נקודה שאשמח שתתעכבו עליה - הינה פרסום דיווחים מהותיים בזמן המסחר, לרבות דוחות שנתיים, ללא הודעה מוקדמת. לטעמי יש כאן טעם לפגם שמעניק יתרון משמעותי לשחקנים המקצועיים שצמודים לשוק במהלך כל המסחר ואיני רואה שום סיבה שחברה לא תודיע מראש (גם אם יום אחד) מתי היא מדווחת או לחלופין כמו בארה״ב לחייב שדיווחים מהותיים יהיו רק מחוץ לשעות המסחר Yael Elbaz Assaf Hamdani Amir Wasserman‏

Post contentPost contentPost content