Post by DataMED Lab

318 followers

זה שלהיות דוקטורנט בישראל בתקופה הזו זה מאתגר, כבר לא צריך להסביר. אל מול עובדה זו, בלט היום כוחה של הקבוצה, במפגש הפרונטלי של הדוקטורנטים במעבדה. כולם הגיעו – גם מהצפון הרחוק – כדי לעצור לכמה שעות של חשיבה משותפת. במהלך המפגש הציג כל אחד את התקדמותו במחקר, קיימנו סקירת עמיתים לשני מאמרים של הסטודנטים, ודיברנו על האתגרים שפוגשים לאורך הדרך. מה שהיה מעניין לראות זה איך כל אחד מסתכל על אותן שאלות מזווית אחרת. הדוקטורנטים אצלנו מגיעים מעולמות מגוונים- אחיות, רוקחות, חינוך לבריאות, מדעי הנתונים ותחומים נוספים. כל אחד מביא איתו דרך חשיבה אחרת, ניסיון אחר וכלים אחרים – ודווקא המפגש ביניהם מייצר רעיונות חדשים, שאלות טובות יותר והפריה הדדית. בסופו של דבר, מחקר בדוקטורט נעשה הרבה פעמים לבד. קהילה טובה מאפשרת לחשוב טוב יותר, להתייעץ, לקבל ביקורת, ולפעמים גם פשוט להיזכר שלא מתקדמים בדרך הזו לבד. Aya Sarsour Mor Saban Galit Neufeld Kroszynski, PhD Ofir Naim Rosner Neta Shanwetter Levit Sara Kivity Nuha Abu Yonis Hadas Shachaf etti Naimi

Post content