Post by Dagens Næringsliv
159,754 followers
– Tenk om jeg får det til, å få Nav til å virke slik alle vil. Det finnes ikke noe større i min verden. De fleste av forgjengerne hennes har fått sparken. Snart blir Hege Nilssen Nav-direktør – landets største jobb i offentlig sektor. – Jeg tror at nesten alle vil jobbe. De ønsker å tilhøre et fellesskap. Men ikke alle kan. Vi som kan, må da hjelpe de som ikke kan. Det er slik det norske samfunnet er bygget. Jeg mener det er bra at vi ikke er helt like, alle sammen. Det er verdier vi må fortsette å kjempe for. www.dn.no/2-1-1975181 (+)