Post by CDA

17,859 followers

We moeten minder afhankelijk worden van olie en gas uit het buitenland. Daarom zet het kabinet in op de bouw van nieuwe kerncentrales. 🔌 Met de nieuwe routekaart van Jo-Annes de Bat zijn we weer een stapje dichter bij onze eigen stabiele, schone en betrouwbare energievoorziening voor toekomstige generaties. 🌱

Post contentPost contentPost content