Post by Carel Lurvink B.V.

2,738 followers

Vorige week deden we met Carel Lurvink mee aan het jaarlijkse Appel & Ei-voetbaltoernooi. We waren goed vertegenwoordigd en begonnen met vertrouwen. De eerste wedstrijd werd overtuigend gewonnen met 5-1, daarna volgden een nederlaag van 3-0 en een gelijkspel van 1-1. Daarmee eindigden we als 22e en gingen we door naar de Europa League-poule (waar het niveau ineens precies goed lag 😉). In deze poule werden alle vijf wedstrijden gewonnen en volgde plaatsing voor de halve finale. Deze werd met 3-2 gewonnen, waarmee we de finale bereikten. Daar kwamen we op een 1-0 voorsprong, maar twee minuten voor tijd viel de 1-1 alsnog. De beslissing moest vallen via penalty’s en daarin kwamen we net tekort. We kijken terug op een geslaagd toernooi met een tweede plaats. Al leek dat soms niet helemaal nodig, want met Tom Ter Hogt in het team hadden we eigenlijk al een halve finale op zich staan. Met 16 doelpunten was hij goed op schot. Jasper Baltink volgde als tweede topscorer met 4 goals en ook Lars de Boer en Wessel Smits waren goed voor 3 goals. Dani Hoekstra deed ook een duit in het zakje met een halve omhaal die het publiek op de banken kreeg. Volgend jaar doen we gewoon weer mee en nemen we die eerste plek mee!

Post contentPost contentPost contentPost content