Post by Can Deger

Principal Security Advisor | Cyber - Cloud - AI Security Architect | Keynote Speaker

📱 2FA muhabbeti... Geçen yayında sormuştunuz ya "AUTHY yerine ne kullanıyorsun" diye... Aslında baya alternatif var. Google ve Microsoft'un authenticator'ları artık cloud-sync yapıyor (ki bu Authy'nin zamanında en büyük artısıydı). Ama ben size başka bi uygulama önereyim: ENTE 🔐 Neden ENTE? E2E şifrelemeyi güzel çözmüşler. Özellikle fotoğraflarınız için süper bi çözüm. Üstüne bi de sağlam 2FA desteği var... Siz ne kullaniyorsunuz? afied! https://lnkd.in/dQ3vdQk2

Post content