Post by Buğrahan Tanır

C&CITY şirketinde Kurucu Ortak

iyzico ile çalışan firmaların DİKKATİNE ! C&City markası olarak yaklaşık 1 yıldır iyzico ödeme altyapısını kullanmaktaydık. Ancak Haziran ayında tarafımıza hiçbir bilgilendirme yapılmaksızın komisyon oranlarımızda %25’e varan bir artış gerçekleştirildiğini fark ettik. Konuya ilişkin olarak iyzico ile iletişime geçtiğimizde maalesef yapıcı bir yaklaşım göremedik. Üstelik uygulanan yeni oranların, yeni başlayan ya da işlem hacmi düşük firmalara verilen orandan dahi oldukça yüksek seviyelerde olduğunu belirtmek isteriz. Bu artışın, ülke para politikalarında herhangi bir dalgalanma olmamasına rağmen gerçekleşmiş olması, bizde ciddi bir güven zedelenmesine yol açmıştır. Biz markamız adına gerekli adımı atarak ödeme altyapımızı hızla değiştirme kararı aldık. Tüm iyzico üye iş yerlerini de komisyon oranlarını düzenli olarak kontrol etmeye davet ediyoruz.

Post content