Post by Brevik
133 followers
Bakom varje sommarläger finns våra unga ledare. Utan dem - inget Brevik. I helgen träffades sommarens ledningsgrupper och laspledare (lasp=ledaraspirant) och diskuterade målsättning, vilken kultur vi vill ha i vår ledarstab, när och hur vi drar gränser och mycket mer. Det är häftigt att se hur även våra ledare växer med det förtroende de får, både i ansvar och mod. Det är därför vi gör det här! --> Film om våra ledare i kommentarerna.