Post by Bodø Kommune

3,014 followers

Tusen takk, FK BODØ/GLIMT 💛 For stoltheten, for øyeblikkene og for den fantastiske reisen dere har gitt oss. Det har vært en glede å følge dere, og vi gleder oss til alle opplevelsene vi skal dele sammen fremover. Vi ses på myra!

Post content