Post by Bodø Kommune

3,014 followers

En ny UEFA Champions League-kveld venter på Aspmyra 💛 FK BODØ/GLIMTs Europa-eventyr fortsetter, og i kveld er det igjen klart for toppfotball i Bodø når Sporting Clube de Portugal kommer på besøk. I klubbens første sesong i Europas største klubbturnering har byen allerede fått oppleve flere historiske øyeblikk på hjemmebane. Tidligere i dag tok ordfører Odd-Emil Ingebrigtsen imot representanter fra Sporting CP og FK Bodø/Glimt på rådhuset. I kveld sparkes Champions League-oppgjøret i gang på Aspmyra ⚽️✨ ** Another UEFA Champions League night awaits at Aspmyra 💛 Fotballklubben Bodø/Glimt’s European adventure continues, and tonight top-level football returns to Bodø as Sporting CP visits the city. In the club’s first season in Europe’s biggest club competition, Bodø has already experienced several historic moments at home. Earlier today, Mayor Odd Emil Ingebrigtsen welcomed representatives from Sporting CP and FK Bodø/Glimt to City Hall. Tonight, the Champions League match kicks off at Aspmyra ⚽️✨ 📸: Preben Hunstad, Bodø Kommune

Post contentPost contentPost contentPost contentPost contentPost contentPost contentPost contentPost contentPost contentPost content