Post by Ammarhossam Alqahran

--

​"The Art of Storytelling" 💡 دي مكنتش مجرد جملة، دي كانت خلاصة تجربة استثنائية في سيشن الـ PR النهارده مع د. ‏Abdelrahman Kandil‏ ​أسلوب الدكتور كان مبدع ومميز جداً، وقدر يوصلنا إزاي فن السرد ممكن يغير شكل أي رسالة بنقدمها ويخليها توصل وتأثر بجد. ​حابب أشكر كياننا العظيمOFOQ CLUB - SU Tech - ELSEWEDY UNIVERSITY POLYTECHNIC OF EGYPT على مجهودهم إنهم يوفرولنا الفرصة القوية دي عشان نطور من نفسنا. ​ممتن جداً للتجربة، ومتحمس أطبق اللي اتعلمته الفترة الجاية! 🚀

Post content