Post by Ammarhossam Alqahran
--
"The Art of Storytelling" 💡 دي مكنتش مجرد جملة، دي كانت خلاصة تجربة استثنائية في سيشن الـ PR النهارده مع د. Abdelrahman Kandil أسلوب الدكتور كان مبدع ومميز جداً، وقدر يوصلنا إزاي فن السرد ممكن يغير شكل أي رسالة بنقدمها ويخليها توصل وتأثر بجد. حابب أشكر كياننا العظيمOFOQ CLUB - SU Tech - ELSEWEDY UNIVERSITY POLYTECHNIC OF EGYPT على مجهودهم إنهم يوفرولنا الفرصة القوية دي عشان نطور من نفسنا. ممتن جداً للتجربة، ومتحمس أطبق اللي اتعلمته الفترة الجاية! 🚀