Post by Amit Zeevi
Technical leader, team builder and manager, with vast experience in HW development, integration & validation
לא פעם יצא לי לחשוב איך הרגישו אנשים בסוף המאה ה19/ תחילת המאה ה20 לאור קצב ההמצאות המהיר שהיה אז: מכונית, מטוס, חשמל, טלפון ועוד. האם הם הבינו שהם חווים מהפכה? אני מניח שרובם שמעו על הפיתוחים רק אחרי שכבר היו קיימים. אנחנו גם חיים בזמנים כאלה, העולם של היום מאוד שונה מהעולם שגדלתי בו - אינטרנט, טלפון סלולרי שינו אותו. רק לפני מספר שנים מכוניות אוטונומיות היו רק בספרי או סרטי מדע בדיוני ועכשיו אנו כבר רואים יכולות בתחום וברור לנו שעוד קצת זה כבר כאן. האזנתי היום להרצאה של Ophir Shabtay אופיר שבתאי - CTO של קבוצת פיתוח סנסור מכ"ם למכוניות אוטונומיות באינטל. אני מכיר את אופיר כבר 25 שנה, עוד מכשהייתי סטודנט לתואר ראשון ואופיר עזר לי ולשותף שלי בפרויקט הסיום, ומאז דרכנו הצטלבו מספר פעמים. כשראיתי שאופיר מרצה במסגרתt-hub של הטכניון הצטרפתי להרצאה. אופיר תיאר עקרונות של מכ"ם עם מספר משדרים ומקלטים שעובד בגלים מילימטרים. יש שם כל כך הרבה נושאים שמסעירים את הדמיון שלי כמהנדס: תכנון רדיו בתדרים גבוהים, אנטנות, כרטיסים, ציפים, מכניקה, תוכנה, למידה חישובית, בדיקות לתקנים המחמירים במיוחד של תחום התחבורה. לחבר את כול הדברים ביחד ולייצר באיכות ומחיר. המהפכה הזאת מתרחשת מולנו באינטל עכשיו. #iamintel #myintelstory