Post by Association of Women with Breast Cancer - Alma Zois Thessalonikis
561 followers
🙏🏻Με αφορμή τις ημέρες του Πάσχα, η Πρόεδρος του Συλλόγου μας κ. Κυριακούλα Δερεκενάρη, επισκέφθηκε το Α.Ν.Θ. «Θεαγένειο». 🙏🏻Ως μία ένδειξη ευγνωμοσύνης, για όλα όσα προσφέρουν καθημερινά, χαρίσαμε χειροποίητες λαμπάδες φτιαγμένες με ιδιαίτερη αγάπη από μέλη του Συλλόγου μας, στο νοσηλευτικό και ιατρικό προσωπικό. 👉🏼Στο πλαίσιο αυτό επισκέφτηκε επίσης και το γραφείο του Διοικητή του Νοσοκομείου κ. Νικολάου Κριθαρίδη, μεταφέροντας τις ευχές όλων μας για συνέχεια και δύναμη στο έργο τους τόσο στον ίδιο, όσο και στην κ. Καίτη Κοντοπούλου, Πρόεδρο του Συλλόγου Φίλων Αντικαρκινικού Νοσοκομείου Θεαγένειο «Αλέξανδρος Συμεωνίδης». 🙏🏻Η συνάντηση αυτή σηματοδοτεί ταυτόχρονα την έναρξη μιας νέας συνεργασίας μεταξύ των δύο Συλλόγων και του Α.Ν.Θ. «Θεαγένειο». 🙏🏻Γιατί αυτές τις ημέρες, περισσότερο από ποτέ, η σκέψη μας είναι σε όλους εκείνους που βρίσκονται στο νοσοκομείο, αλλά και στους ανθρώπους που στέκονται δίπλα τους, κι έχουν ανάγκη από λίγη περισσότερη φροντίδα. ✨Καλή Ανάσταση, με υγεία, δύναμη και φως.