Post by Alexandros-Panagiotis Iordanidis

Classics-Philologist

Με χαρά ολοκλήρωσα το σεμινάριο διάρκειας έντεκα μηνών, στο αντικείμενο της Σχολικής Ψυχολογίας από το πανεπιστήμιο Αιγαίου. Ένα χρήσιμο και απαραίτητο εργαλείο για τους εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να χτίσουν μια ουσιώδη σχέση με τους μαθητές τους. #education

Post content