Post by Akaviaföreningen Göteborgs stad
84 followers
Under maj introducerar vi frukostmöten med ett specifikt tema och för en viss grupp av medlemmar. Vi vill med olika teman och målgrupper möjliggöra fördjupade diskussioner, samtidigt som vi träffas över förvaltningsgränserna och lär känna nya kollegor. Chefsfrukost 8 maj Tema: Vad har jag som chef för nytta av att vara medlem i facket. HR-frukost 22 maj Tema: Hur kan jag som HR/personalvetare navigera i balansen mellan styrande och stödjande?