Post by Setayesh Sarmad

Pharm.D Student, USERN, IPhSA and Syndipharma member Tehran Islamic Azad University, Pharmaceutical sciences faculty

شركت در دوره "توانمند سازى در عرصه بيوتكنولوژى"، يكى از مفيدترين و بهترين اتفاقات سال گذشته بود. به عنوان فردی که در هر دو دوره ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ حضور داشته، این مسیر برای من تبدیل به یک روند یادگیری پیوسته شد: مسیری که کمک کرد بیوتکنولوژی رو نه فقط به‌ عنوان یک رشته دانشگاهی، بلکه به‌ عنوان یک اکوسیستم زنده از علم، صنعت و نوآوری ببینم. دوره امسال برای من فرصتی بود برای درک عمیق‌تر از مسیرهای مختلف این حوزه؛ از بیوتراپی‌های پیشرفته تا پزشکی شخصی‌سازی‌شده، از تشخیص‌های نوین تا نقش هوش مصنوعی در آینده ‌بيوتكنولوژى. از زحمات همه اساتيد محترم، به ويژه استاد بزرگوارم دكتر عبدالغفارى Amir Hossein Abdolghaffari، دكتر يزدى گرامى Mohammad Hossein Yazdi و اعضاى تيم اجرايى شاخه دانشجويى سنديكاى محصولات بيوتكنولوژى صميمانه سپاسگزارم. به اميد دوره‌های مفید آتی 🙏🏻🌸 SEMbio SEMBio-sb Sayna Sadeghi Porsa Jamshidi Farnia Farmanesh Yasin Esmaeili

Post content