Post by Gökhan D.

.

https://lnkd.in/dsudYbJt Kemalizm'i bitirmeden FETÖ'yi bitiremezsiniz. FETÖ, PKK ve Kemalizm tamamen iç içe geçmiş ve bu ülkeyi tamamen kolonize hale getirmiş 3 yapıdır. Zaten bunların hepsi CHP'de toplandı. Eray Güçlüer '' bitmiyor, bitmez '' dediği olayın nedeni şu : içimizdeki gayrımilli unsurlar ve sayıları çok fazla. Türkiye vatandaşlıktan çıkarma dışında öldürerek de bitiremez. Öldürerek bitirir ama çok büyük kan akar iç savaş gibi. O nedenle devletin yapması gereken tüm gayrımilli unsurları ( ki tespit etmek zor değil ) ailelerine varıncaya dek bu ülke topraklarından ilişiğini kesmek. Her şekle girebiliyorlar. Din, Atatürk, sol, sağ.. Ve Eray Hoca'nın dediği gibi yönlendiriyorlar ABD ve Siyonizm tarafından. Ben bazı iş yerlerinde de gözlemledim. Herifler gayet askeriyeden atılmış muhasebeci, grafikçi o bu çalışıyor. Böyle olmaz. İran gibi yatağında donun ile yatarken drone'u g.tüne yersin. Bunlar uyuyan hücre. Bizde İran'dan da fazlalar. Eğer Türkiye bu vatandaşlıktan çıkarmalar ile bunların üzerine yürümezse herdaim kelle koltukta olacak. Hepsi soyadı kanunu ile içimize Ahmet Mehmet Ayşe vs. olarak kaskallanan Ermeni, Yahudi, Nusayri vb. gruplar. CHP'nin oy oranının 70% bunlardan. 30%'si de bunların sol mol palavraları ile güttüğü bizim koyunlar. Dediğim gibi bunların dönüşmesini beklemek, merhamet etmek vs. vatana ihanet olur. Fetö asla Kemalizm'den ( İttihat ve Terakki ) ve PKK'dan bağımsız değildir. Bu üç kaynak da ABD, Fransa, Almanya, İngiltere, Küreselciler - Siyonist vb. organize edilir. Bunlar bu ülkenin gayrımilli kesimidir. Siz bu kesimi bitirmeden FETÖ gider METÖ gelir. Hiç değişmez. Kalıcı önlem alacaksınız. Başka çareniz yok. Eray Güçlüer FETÖ'yü sanırım en güzel anlatan adam. Muhakkak dinleyin bunu.

Post content