Post by Ahmet Kemal Uzun

Uzer Sentez Kimya Tekstil San.ve Tic.Ltd.Şti.

Değerli Bağlantılarım ; Bugün, AkzoNobel 'de 3 aylık İş Yeri Mühendislik eğitimimi tamamladım. Bu süreçte kazandığım değerli deneyimler ve bilgi birikimi için çok mutluyum. Bu süreçte bana rehberlik eden, destek olan ve işbirliği içinde çalıştığım tüm ekibe yürekten teşekkür ederim. Sizinle çalışmak büyük bir onur ve zevkti. Gösterdiğiniz sabır ve paylaştığınız bilgiler sayesinde profesyonel olarak çok şey öğrendim. Bana bu fırsatı sunan AkzoNobel 'e ayrıca teşekkür etmek istiyorum. Bu deneyim, kariyerimde önemli bir adım oldu ve öğrendiklerimi gelecekteki projelerde uygulamak için sabırsızlanıyorum. Saygılarımla, Ahmet Can Ünal, Koray Dedeoğlu , Serkan Yılmaz Üstün,Sinem Kulak Boyraz , Seda Ünalan Ulubatlı ,Seda AYGÜL, MSc , Şevval Bilketay,CİHAN KIZAR,Esra Çantay,Erdem Bey