Post by انس الشرقاوي
--
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته وها نحن قد انهينا خامس تدريب من كرياتيفا وهو تدريب (Soft Skills for Freelancers) :كان تدريب 3 أيام فقط بس كان تدريب مكثف اتعلمنا فيه حاجات كتير ومنها 1-ازاي اعرف اكتب proposal صح و اي اللي لازم اتجنبه وانا بكتب زي اني ابطل اتكلم عن نفسي كتير. 2-ازاي تكون بيني و بين العميل علاقة قوية تدوم بحيث انه يستمر معايا ولو عاز اي حاجه في المجال ده يفكر فيا علطول. 3-اتعلمنا اكتر عن ال personal branding وان اللي بيبع مش الاشطر ولكن الأشهر وغيرهم كتييير و التدريب كان ممتع جدا فحابب اشكر جدا البشمهندسة Eman Samir على الكام يوم المميزين دول رغم انها دبستني كممثل لعدة ادوار فيه واني اعرض شغلي في الاخر بس يلا الحمد لله ادينا اكتسبنا خبرة😅. وطبعا لن انسى دور Creativa Tanta المسؤولة عن تنظيم الدورة وبس كده ان شاء الله ندخل تدريبات اكثر تقدما في المستقبل و السلام عليكم👋🏻