Türkiye
.
Kozmetik sektöründe işe ilk olarak başladığımda ETA SQL programında muhasebe öğrenmek oldu.Muhesebede sisteme yeni kayıt,eski kayıt bilgilendirme,fatura,çek,senet vb veri girişleri oldu.Müşterilerle olan iade ve hizmet faturalarının sistemden doğruluğunu kontrol edip onay vermek.Sonrasında yeni ürün açılımı(barkod verilmesi) ,stok kontrolü,müşteri siparişlerinin takibi,aynı zamanla asıl mesleğim olan grafik tasarımı üzerine şirket içinde(kartvizit,sosyal medya tasarımları,site içi panel yönetimi,afiş,broşür,etiket,banner,roll-up vb tasarımlarının yapılması ve baskı sonrası son işleme kadar kontrol edilmesi.Sonrasında şirket içinde özel ingilizce dersine ve özel bir kursta excel başlangıç kursuna katılıp başarı belgesi aldım.Şirketten ayrılan çalışanın yerine (Ticari pazarlama ve raporlama( bölümüne geçtim,burada eta programından bilgileri excel fortmatından çekip,başka birimden istenilen doğrultusunda düzenleyip rapor olarak sunmak oldu.Kısa bir süre sonra Ürün müdürümüzde işten ayrılınca ürün sorumluluğunu,yurtdışı görüşmelerinde ve ve ürünün başka firmalara sunulma toplantılarında görev aldım.Şirket organizasyonlarının basılı işleri ve organizasyonun eksiksiz yürütülmesinde görev aldım.Sonrasında bu kadar işin bir arada olmayacağına karar verip işten ayrıldım.tam o sırada gebeliğimin başlangıcıymış zaten o günden beri evdeyim çocuğuma bakıp 2.5 yaşına getirdim:) (30.07.2012)
Egitim Başkanlığı Dökümantasyon stajı
verilen hedefi gerçekleştirmek için müşterilerilere alacaklarıyla ilgili yardımcı olmak.