’s-Hertogenbosch, North Brabant, Netherlands
Ik ben Timothy Herckenrath, geboren op 4 juni 2008. Op dit moment volg ik de opleiding Onderneming Handel en Commercie op het Koning Willem 1 college te ‘s-Hertogenbosch. Tevens werk ik naast mijn opleiding parttime bij ST. Middelkoop te Zaltbommel als logistiek medewerker. Mijn ambitie is om later ondernemer te worden. De reden is omdat de handel mij heel erg aantrekt. Dit komt doordat ik iedere keer kansen en mogelijkheden zie in het dagelijks leven voor de toekomst. Mijn motivatie is om een succesvol bedrijf te creëren en dat groot te kunnen maken. Ik onderscheid mijzelf van de rest door mijn doorzettingsvermogen en dat ik heel erg ben gefocust op mijn doelen.
Ik heb 2,5 jaar gewerkt bij ST.Middelkoop Zaltbommel als logistiek medewerker
Logistiek medewerker