Beuningen, Gelderland, Netherlands
"Embrace the Chaos!" | "Live your Life!" ..zijn twee uitspraken die mij elke dag weer bezig houden. Ik sta positief in het leven en zoek constant naar kansen. Problemen zijn er om opgelost te worden. Door nuchter en realistisch naar alles te kijken, kom ik ver en zie ik kansen. Dit ervaar ik dagelijks, zowel privé als zakelijk. Familie, vrienden en collega's meenemen in mijn positieve gedachten doet mij goed. Hierdoor is mijn omgeving veelal enthousiast en open. Onder andere hierdoor sluit ik elke dag af met een positief gevoel. Ik geniet van het leven! Samen iets bereiken en iets doen voor een ander, dat vind ik belangrijk! Of ik dit doe als lid van Ronde Tafel 62 of dat dit is in mijn werk bij Rabobank. Daar krijg ik energie van! In mijn werk neem ik bedrijven mee in de snelst ontwikkelde gebieden van (financiele) technology: Payments, Digital Identity en Open Banking. Hierbij is het inleven in de customer journey van groot belang! Iets wat mij enorm aanspreekt en erg veel energie uit haal! Ik sta elke dag met een grote lach op mijn gezicht op om dit te bereiken en ga 's avonds weer naar bed met het gevoel "wat zal ik morgen weer eens gaan doen". Elke dag is een nieuwe uitdaging! Ik zou het erg leuk vinden eens met jou te sparren over jouw uitdaging of eens mee te denken over de customer journey in jouw organisatie. Eens een kopje koffie drinken? +31 (0) 613791114 [email protected] | [email protected]
Als Consultant Financiële Logistiek van de Rabobank adviseer ik veelal internationaal actieve bedrijven en instellingen op het gebied van betalingsverkeer, cashmanagement, reserveringsfaciliteiten en documentair betalingsverkeer. Daarnaast onderhoud ik bestaande klantrelaties en weet ik nieuwe relaties aan de Rabobank te binden. Rabobank (Financiële Logistiek) koppelt de juiste mix van productoplossingen aan hoogwaardig advies en succesvolle innovaties. Op deze wijze liggen er grote kansen om een wezenlijke bijdrage te leveren aan het waarmaken van onze ambities en die van onze klanten.
www.laatzemaarlachen.com #Wil je meer weten over Laat Ze Maar Lachen, opgeven als vrijwilliger, een uitje organiseren of een donatie (met bv je bedrijf) doen, zou ik dat erg leuk vinden en hoor ik graag van je!# Stichting Laat Ze Maar Lachen organiseert activiteiten voor kinderen die door hun thuissituatie vrijwel nooit eens lekker een dagje weggaan. Dit kan zijn omdat er geen geld voor is, of omdat er thuis andere problemen zijn. Stichting Laat ze maar lachen neemt deze kinderen mee voor een ontspannend, creatief en prikkelend dagje uit. De stichting Laat Ze Maar Lachen is in 2006 opgericht in Amsterdam, in 2010 uitgebreid naar Utrecht en in 2012 zijn ook Den Haag en Rotterdam van start gegaan. In 2013 is Maastricht aan deze rij toegevoegd! In Nederland leeft ongeveer 7% van de huishoudens onder de armoedegrens. Alleen al in onze hoofdstad leven 40.000 kinderen en jongeren onder de Nederlandse armoedegrens. Deze kinderen kunnen niet altijd voldoende eten; krijgen geen nieuwe kleren als ze die nodig hebben; gaan nooit op vakantie; en kunnen niet mee op schoolreisje, werkweek of excursies. Sociale uitsluiting is één van de belangrijkste en ernstigste gevolgen van weinig geld hebben. Kinderen worden bijvoorbeeld gepest, schamen zich, durven geen vriendjes uit te nodigen om te komen spelen en kunnen niet mee praten over vakantie of uitjes. Bij dat laatste helpen wij een beetje. Onze stichting probeert ervoor te zorgen dat deze kinderen zich voor één dagje de koning te rijk voelen! Wij benaderen de kinderen via bestaande organisaties die met onze doelgroep werken, zoals de Voedselbank en buurthuizen. Dankzij de samenwerking weten we zeker dat we kinderen meenemen die (kosteloos) een leuk dagje uit nodig hebben. Deze efficiënte samenwerking zorgt er bovendien voor dat we kennis en ervaring met elkaar kunnen delen. Sinds Jan 2013 ben ik actief voor LZML als (Mede)-Oprichter | bestuurslid.