Türkiye
Merhaba, Ben Tarık. Dicle Üniversitesi Havacılık Yönetimi lisans mezunuyum .Havacılığı çok severek ve isteyerek seçtim. Havacılıkta çalışma şartlarından dolayı emek , çaba ve sevgi isteyen bir sektör ve ben bunları yerine getirebileceğime inanıyorum. Bunun dışında takım çalışmasında iyi olduğumu, çabuk öğrendiğimi ve iletişim becerilerimin iyi olduğunu biliyorum. Bununla birlikte Türk Hava Yolları'nda 1 yıllık (part time) tecrübem var. Havacılık sektörünü yakından tanımak istiyorum bundan dolayı buradayım. Aldığım sertifikalar, akademik geçmişim, kariyerim ve katıldığım eğitimlerin bazıları profilimde eklidir. Teşekkürler...
27 Haziran 2023 itibariyle sözleşmem bitmiştir.