Bursa, Türkiye
Sakarya Üniversitesi Gıda Mühendisliği bölümünden 3,63 ortalama ve bölüm ikinciliğiyle mezun oldum. Lisans sürecinde Sek Süt, Emek Yağ ve Natura Gıda'da staj yaptım. TÜBİTAK destekli araştırma projesinde lisans bursiyeri olarak görev aldım.Bölümde bir yıl öğrenci asistanlığı yaptım ve Gıda Mühendisliği Topluluğu'nda aktif rol üstlendim. Formasyon eğitimimi tamamlayarak Gıda Teknolojisi Öğretmeni unvanı kazandım. Ocak 2018'de AIESEC aracılığıyla Slovakya'da 6 hafta boyunca farklı okullarda Türk kültürünü ve dilini tanıtan ingilizce sunumlar gerçekleştirdim. Mühendislik lisans eğitimim boyunca gıda, kalite yönetimi ve sürdürülebilir üretim alanlarındaki gelişmeleri yakından takip ettim. Bu dönemde edindiğim teknik birikim, ilerleyen yıllarda kariyerimin temelini oluşturdu.