İzmir, İzmir, Türkiye
Mezun olduğum 2007 yılından beri Matematik Öğretmenliği yapıyorum.Çocukları temelden yetiştirmek,matematiğe ve özellikle geometriye karşı olan ön yargılarını kırmak bana keyif veriyor. Çocuklara Matematik sevdirmenin yolu kendini sevdirmekten geçiyor bence...O yüzden ilk önce güzel bir iletişim ile çocuklara değer verdiğimizi göstermeli, onlara karşı anlayışlı olmalıyız. Sonrasında zaten gözleri parlayarak size bakıyorlar ve ellerinden gelen gayreti göstermeye çalışıyorlar. Disiplinli,çalışkan,görev ve sorumluluklarını bilen ve yerine getiren, adil,dürüst bir insan ve öğretmenim. Kendimi yenilemeyi,geliştirmeyi seviyorum..
Ortaokul ve lise grupları ile bireysel ders ve mentörlük çalışmaları