Istanbul, Türkiye
Merhaba! Ben diyetisyen Duygu Koçak. 2022 yılında Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesinden yüksek onur derecesiyle mezun oldum.Staj dönemim sürecinde Mersin Şehir Hastanesinde ve Bandırma Eğitim ve Araştırma hastanesinde stajyer diyetisyen olarak çalıştım. 2023 Ocak ayı itibariyle de Okan Üniversitesi'nde başladığım Yüksek Lisans eğitimime devam etmekteyim. Eş zamanlı olarak Uzm. Dr. Bülent Bağcı Kliniğinde Diyetisyen olarak çalışıyorum.Mesleki ve akademik anlamda kendimi geliştirdiğim bir süreçteyim.