Hengelo, Overijssel, Netherlands
Ik ben een aantal jaren automonteur geweest. Dat was in het begin heel erg leuk, lekker met techniek bezig. Dat begon mij op een gegeven moment te vervelen omdat ik altijd op de zelfde plek was. Ik heb daarom voor wagenborg foxdrill gekozen. Het is heel erg uitdagend werk. Werken op hoogte. Olie boortorens verhuizen. Offshore inspecties en modificaties uitvoeren. Nieuwbouw van boortorens. Ik heb daar een hele mooie tijd gehad veel van de wereld gezien en veel dingen bijgeleerd en cursussen gevolgd. Ben nu werkzaam bij Zitron Nederland als supervisor en ben wel weer toe aan een volgende nieuwe stap. leuk om weer nieuwe dingen te leren.